HAPPY EASTER

Glad påsk alla glada läsare!
ja, idag är det påsk! När jag gick upp i morse mådde jag jätte illa och kändes som om jag skulle spy. Men jag gick upp och letade påskägg. Men sen kom det tillbaka och jag låg litet tag i soffan. Fast nu mår jag som tur var bättre och jag har hittat mitt påskägg. Mitt var under fåtöljen i vardagsrummet, hihi. Jag fick en tröja, tre par tight, ett nagellack, ett örngott och massvis med godis, hihi. Men snart kommer Viccan och Emma, så ska börja fixa ordning mig nu.
Vad har ni fått i erat påskägg?
Brukar ni leta efter erat ägg?

Brukar alltid leta efter mitt påskägg, är liksom en 'tradition' i min familj. Skulle inte vara kul att bara få det tycker jag , hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0