Dag 1 - Min familj








I min familj är vi 6 st. Mamma Catharina , Pappa Peter ,  Storebror Jesper , Storesyster Natalie och Min tvilling Jennifer. Vi har också två katter Zeus och Spurz. Pappa hittade Spurz och 2 andra katter i somras i 1 och halv meter under marken typ vi hans jobb. Dom 3 hade katterna varit där i 5 veckor, men nu har dom alla ett hem.
Zeus har vi haft i ca 7 år , han föddes upp i vårat hus av våran förra katt Luna. Men hon flyttade till grannarna, hihi. Men min familj är typ värsta fotbollsfamiljen, alla har kört fotboll, Jennifer och jag gör det nu och Pappa är våran tränare. Kollar på fotboll nästan varje dag och så. Vi bor i norrköping i en röd villa, hiho.




Kommentarer
ebba

vilket lag spelar ni i ? :)

2012-02-24 @ 23:52:29
URL: http://ebbalinneaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0